m

M-am gandit la barbatii din viata mea. La cei care mi-au facut trecutul incitant si cei care imi fac prezentul excitant. Nu am fost niciodata o feminista convinsa si cred in continuare ca barbatul e superior, si ca locul lui e deasupra femeii. Mi-au placut intotdeauna barbatii care stiu ce vor, barbatii care au mereu niste cuvinte in buzunar, barbatii care stiu sa se joace si cu sanii si cu mintea unei femei, barbatii care domina, barbatii care vad femeia-femeie si nu vreo super-eroina fara pula care trebuie sa fie la egalitate cu ei. Nu vreau sa pot tot ce poate el, iar el cu siguranta  nu isi doreste sa poata tot ce putem noi.

M-am saturat sa tot aud ca iubim cu adevarat o singura data in viata. Ca fiecare are un suflet pereche si ca mai devreme sau mai tarziu o sa apara in viata noastra. Hartia igienica are picioare sa vina cand ramanem fara?

Am iubit fiecare barbat pe care l-am avut langa mine. Nu l-am iubit pe primul mai mult ca pe restul doar pentru ca m-a facut femeie. Iubirea nu se masoara in numarul de orgasme avute.

Nici pe al doilea ca a avut nebunul curaj sa ma ceara de nevasta. Iubirea nu se poarta pe deget.

Nici pe al treilea ca dat o palma iubirii mele. Iubirea nu se masoara in kilometri.

I-am iubit pe toti la fel. Cu toata lungimea si adancimea sufletului meu. 

 

 

7 gânduri despre „m

  1. Despre iubire se zice că a cauzat declinul celui mai puternic animal de pradă. La fel şi despre contemplare. Mama ei de Pîlnie!? îți zic io! Totul se trage de la salturile iresponsabile în eterul ochilor altcuiva. La cît mai mulți ochelari!!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

