Keep on dancing

Am muncit multe ore servindu-i pe altii. Le-am servit mancarea, bautura, desertul si nota de plata. Si un zambet. Mi-am cumparat din bacsis un papagal. Am muncit un an la o multinationala, ca orice tanar student care se respecta. Am invatat ca te poti ascunde in spatele colegilor cand nu ai chef de munca iar expresia ‘la birou’ ma facea sa ma simt importanta. Au trecut cativa ani de atunci. Ani in care am inceput sa fac ceea ce imi place.

Bai, mie imi place sa ma misc. Si cum din mai multe miscari se formeaza un dans, am dansat. Si pun suflet in fiecare pas. Uitandu-ma la Video-ul asta: https://www.youtube.com/watch?v=TQLgLcU81e4  mi-am dat seama cat de mult conteaza sa faci ceea ce te face fericit. Sa castigi bani facand ceva ce nici macar nu numesti munca ci lucru facut cu dragoste.

Si pentru asta mi-am auzit multe: ‘Asta nu e munca’- Nu, nu e munca, e pasiune si un stil de viata. ‘Nu mori de foame?’- Mor de sete dupa cateva ore bune de repetii. ‘Tu dansezi pe mese in Germania nu dai cursuri de dans’- Exact. Si ii iau pe cei 150 de copii de la curs cu mine sa umplem toate mesele. Parintii fac consumatie multa. ‘Striptease faci?’ – Doar in privat in pijamalele mele sexy cu Spongebob. ‘Plateste cineva bilet sa vada o piesa de teatru cu tine?’ – Pe tine te bag prin spate daca nu ai de-un bilet. ‘Lucrezi la circ? doamne fereste!’- Te bag si aici prin spate daca vrei.

A durat ceva timp pana am realizat ca nu am de ce sa ma supar. Ca majoritatea oamenilor vad munca doar ca pe ceva ce trebuie facut. O necesitate. Dusmanul numarul Unu. Ca aproape toti vorbesc de munca la sensul negativ si ca cladirea unde lucreaza are, cel mai probabil, un nor deasupra ei ca cel din familia Adams. Si ploua neintrerupt, bineinteles.

Niciodata nu e prea tarziu sa incepi sa faci ce iti place. Sa iti urmezi visul, sa iti traiesti pasiunea. Si sa crezi in tine. Mereu.

2 thoughts on “Keep on dancing

  1. BRAVO! Mama mi-a spus si îmi spune în continuare: „munca nu e rușinoasă, doar celor care nu muncesc, fiindcă nu vor, doar lor ar trebui să le fie rusine. ” Te admir si felicit pentru ceea ce ai ales să faci! Eu iubesc ceea ce fac si îmi doresc zi de zi să fac asta mai bine. Iubindu-ne munca, punând pasiune si suflet, facem ca viața să fie mai frumoasă atât pentru noi cât si pentru cei din preajma noastră.

    Apreciază

    1. Multumesc Ileana!
      Iar mama ta are mare dreptate!
      Ma bucur ca si tu faci cu drag ceea ce faci si ca esti fericita. Cat de mult conteaza sa te trezesti sau sa pui capul pe perna, implinit, fericit si multumit.
      Te pup!

      Apreciază

Lasă un răspuns

